مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 فروردین 1401 ساعت 23:122022-04-16پزشكي

دستورالعمل فعلی برای تشخیص کووید از حساسیت فصلی


مرکز کنترل و پیشگیری از بیماریها در ایالات متحده (CDC) در گزارشی تازه با توجه به تشدید حساسیت های فصلی در ماه جاری، به یادآوری شباهت ها و تفاوت های بین علائم کووید-19 و آلرژی فصلی پرداخته است.

- مرکز کنترل و پیشگیری از بیماریها در ایالات متحده (CDC) در گزارشی تازه با توجه به تشدید حساسیت های فصلی در ماه جاری، به یادآوری شباهت ها و تفاوت های بین علائم کووید-19 و آلرژی فصلی پرداخته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بنابر اعلام مرکز کنترل و پیشگیری از بیماریها در ایالات متحده، علائم مشترک افراد مبتلا به کروناویروس و افرادی که دچار آلرژی فصلی هستند شامل سرفه، سردرد و خستگی است.

در همین حال، علائمی مانند بدن درد، از دست دادن حس چشایی یا بویایی و همچنین تب یا لرز معمولا با بیماری کووید-19 مرتبط هستند.

در گزارش این مرکز آمده است که تنگی نفس یکی دیگر از علائم رایج کروناویروس است و کمتر در افراد مبتلا به آلرژی فصلی مشاهده می شود.

همچنین کمتر احتمال دارد که کووید-19 باعث عطسه، خارش یا آبریزش چشم ها شود که از علائم شایع آلرژی هستند.

طبق اعلام این مرکز، علائم بیشتری که معمولا با آلرژی همراه است شامل گلودرد و آبریزش یا گرفتگی بینی هستند اما افراد مبتلا به کووید-19 نیز ممکن است این علائم را تجربه کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستورالعمل فعلی برای تشخیص کووید از حساسیت فصلی

دستورالعمل فعلی برای تشخیص کووید از حساسیت فصلی