مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 فروردین 1401 ساعت 07:172022-04-17حوادث

دستگیری کلاهبردار اینترنتی در چوار


فرمانده انتظامی استان از دستگیری کلاهبردار اینترنتی 10میلیارد ریالی که از طرق مختلف از شهروندان کلاهبرداری کرده بود، خبر داد.

- ایسنا/ایلام فرمانده انتظامی استان از دستگیری کلاهبردار اینترنتی 10میلیارد ریالی که از طرق مختلف از شهروندان کلاهبرداری کرده بود، خبر داد.

سردار دلاور القاصی مهر اظهار کرد: در پی وصول نیابت قضایی از یکی از استان های کشور و ارائه مرجوعه قضایی به انتظامی شهرستان چوار مبنی بر کلاهبرداری اینترنتی میلیاردی در حوزه آن شهرستان ، موضوع در دستور کار پلیس امنیت عمومی قرار گرفت.

وی تصریح کرد: با انجام تحقیقات و اقدامات اطلاعاتی و پلیسی مشخص شد، کلاهبردار اینترنتی در یکی از روستاهای حومه شهرستان چوار ساکن است و اقدامات فنی و اطلاعاتی برای شناسایی و دستگیری متهم یا متهمان در دستور کار پلیس قرار گرفت.

فرمانده انتظامی استان ایلام تصریح کرد: در بررسی های علمی پلیس، متهم شناسایی و دستگیر که در تحقیقات اولیه ابتدا منکر قضیه شد اما پس از روبه رو شدن با مستندات مربوطه و اقرار به بزه انتسابی عنوان داشت، با سوء استفاده از کاربران در فضای مجازی (اینستاگرام) و از طرق مختلف ،اعتماد آنان را جلب و مبالغی را تعیین و به حسابش واریز می کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری کلاهبردار اینترنتی در چوار

دستگیری کلاهبردار اینترنتی در چوار