مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 فروردین 1401 ساعت 07:272022-04-17سياسي

آغاز امتحانات دانش آموزان مدارس استان هرمزگان از 20 اردیبهشت ماه


سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان گفت: علاوه بر واکسیناسیون باید استفاده حداکثری از ماسک، فاصله گذاری و تهویه مناسب همچنان با جدیت رعایت شود.

- ایسنا/هرمزگان سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان گفت: علاوه بر واکسیناسیون باید استفاده حداکثری از ماسک، فاصله گذاری و تهویه مناسب همچنان با جدیت رعایت شود.

احسان کامرانی صبح امروز (28 فروردین ماه) در جمع خبرنگاران، با تبریک سالروز میلاد با سعادت حضرت امام حسن مجتبی علیه السلام و تشکر و قدردانی از تلاش های کادر بهداشت و درمان دانشگاه علوم پزشکی استان هرمزگان به خصوص در راستای کسب رتبه اول هرمزگان در زمینه واکسیناسیون در کشور، عنوان کرد: تداوم مراقبت ها و رعایت دستورالعمل های بهداشتی و پرهیز از عادی انگاری همچنان مورد تاکید است و این فرهنگ سازی در راستای پیشگیری از ابتلا به کرونا، باید ادامه یابد.

وی با تاکید بر توجه به تزریق دُز سوم واکسن کرونا، ادامه داد: واکسیناسیون موجب حفظ سلامتی خواهد شد و همه باید نسبت به تزریق واکسن توجه جدی داشته باشند.

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان افزود: علاوه بر واکسیناسیون باید استفاده حداکثری از ماسک، فاصله گذاری و تهویه مناسب با جدیت رعایت شود و فرمانداران نیز در این خصو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز امتحانات دانش آموزان مدارس استان هرمزگان از 20 اردیبهشت ماه

آغاز امتحانات دانش آموزان مدارس استان هرمزگان از 20 اردیبهشت ماه