مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 فروردین 1401 ساعت 07:272022-04-17سياسي

رییس کل دادگستری سمنان: بدحجابی و سگ گردانی منافی حقوق دیگران است


رییس کل دادگستری استان سمنان با بیان اینکه دستگاه قضایی در قبال دغدغه جامعه مذهبی حساس است، گفت: اصرار بر بی حجابی و بدحجابی و سگ گردانی منافی اصول انسانی و حقوق دیگران است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان به نقل از روابط عمومی دادگستری استان سمنان، محمدجعفر عبداللهی، رییس کل دادگستری استان سمنان در جمع مردم درجزین اظهار کرد: انسان ها واجد وصف کرامت و منزلت نزد خداوند متعال هستند؛ زیرا بعد از خلقت، روح خدامحور در آنان دمیده شده است.

وی اضافه کرد: مظهر جمال و کمال انسانی تا آنجا بزرگ و بااهمیت تلقی شده است که ملائکه امر به سجده بر وی شده اند و حضرت باری تعالی برای تکمیل جلوه کرامت انسانی از علم و دانش خود به او تعلیم داد.

رییس کل دادگستری استان سمنان ارتکاب جرائم را دارای دو وصف دانست و افزود: ارتکاب جرم و معصیت سبب استخفاف شأن انسان و هتک حرمت خداوند محسوب می شود؛ در این فرض از وصف کرامت دور شده و اعمال مجازات برای وی پسندیده و مورد سفارش دین و قانون است.

عبداللهی تصریح کرد: قوای حاکم ازجمله دستگاه قضایی در قبال حفظ اصول و ارزش های انسانی و دینی مسؤول بوده و مکلف بر به کارگیری جمیع ظرفیت ها برای حاکمیت و بسط و گسترش خوبی ها و فضائل در جامعه است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس کل دادگستری سمنان: بدحجابی و سگ گردانی منافی حقوق دیگران است

رییس کل دادگستری سمنان: بدحجابی و سگ گردانی منافی حقوق دیگران است