مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 فروردین 1401 ساعت 07:472022-04-17سياسي

تیپ 40 از مناطق مرزی غرب کشور صیانت می کند


فرمانده تیپ 40 متحرک و هجومی ارتش گفت: تیپ 40 با حضور 2 هزار و 500 نفر نیرو در 80 کیلومتر منطقه مرزی غرب کشور در حال صیانت از مرزهای ایران اسلامی است.

- داود همتی در مراسم گرامیداشت هفته ارتش در اردبیل اظهار کرد: از 21 فروردین تا سوم اردیبهشت که مابین سالروز شهادت صیاد شیرازی و سپهبد قرنی است، به نام دهه ارتش نامگذاری شده است.

وی به جانفشانی ارتش قبل از پیروزی انقلاب اسلامی در همراهی با امام راحل اشاره کرد و گفت: ارتش جمهوری اسلامی ایران هر چند قبل از پیروزی انقلاب اسلامی وابسته به غرب بوده است، اما بعد از پیروزی انقلاب اسلامی و در بهبوهه سال 57 با یک راهبرد اندیشمندانه سعی کرد تا با امام، انقلاب و مردم همراه شده و شرایط مناسبی را برای پیروزی انقلاب اسلامی فراهم کنند.

فرمانده تیپ 40 متحرک و هجومی ارتش تصریح کرد: هر چند در اوایل پیروزی انقلاب اسلامی عده ای معاند و منافقان سعی می کردند تا آهنگ انحلال ارتش را سر بدهند اما با درایت امام راحل نه تنها انسجام ارتش حفظ شد بلکه ارتش سعی کرد تا جلوی ناآرامی ها و تجزیه طلبی های داخلی بایستد و جانفشانی کند.

همتی افزود: فرماندهان دلاور ارتش با هوشیاری تمام سعی کردند تا غائله کردستان، جنوب و شرق کشور را بخوابانند و به راحتی به تقویت آرمان های نظام اسلامی کمک کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تیپ 40 از مناطق مرزی غرب کشور صیانت می کند

تیپ 40 از مناطق مرزی غرب کشور صیانت می کند