مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 فروردین 1401 ساعت 07:572022-04-17فرهنگي

نقش مهم ابزار هنری برای ثبات و استمرار یک رویداد/ هنر باید درآمد زا شود


مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان با اشاره به نقش مهم ابزارهای هنری در ثبات و استمرار یک رویداد، گفت: هنر درآمدزا نیست و هنرمند با پای دل در عرصه هنر گام می گذارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، رضا ثقتی شامگاه چهارشنبه در سومین شب از همایش استانی مشق آیه ها به میزبانی بندرانزلی با تبریک فرارسیدن میلاد کریم اهل بیت امام حسن مجتبی (ع)، اظهار کرد: پس از 18 سال برگزاری این همایش امسال برای نخستین بار این همایش در چهار شهر رشت، انزلی، رضوانشهر و لاهیجان برگزار شد.

ثقتی افزود: پس از پایان این همایش آثار هنرمندان در قالب نمایشگاهی به مدت یک هفته به معرض دید عموم مردم گذاشته می شود.

وی ادامه داد: متفکران و اندیشمندان همواره از ابزار هنر برای ثبات و استمرار یک رویداد و تأثیرات مثبت آن در جامعه بهره مند بوده اند به نوعی که به عنوان مثال در دوران انقلاب شکوهمند اسلامی و دفاع مقدس، با استفاده از ابزار هنر و تهیه شعارها و سرودهای انقلابی عزم مردم را راسخ تر کرد.

ثقتی با بیان اینکه مقوله جنگ و دفاع مقدس با تهیه فیلم ها و حتی برگزاری هنرهای نمایشی در مساجد، بهتر در اذهان مردم نشست، گفت: امروزه ابزار اثرگذار هنر در خدمت آیات الهی آمده و هنر خوشنویسی در کنار تذهیب همواره چشم ها و اذهان را درگیر این کتاب آسمانی کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نقش مهم ابزار هنری برای ثبات و استمرار یک رویداد/ هنر باید درآمد زا شود

نقش مهم ابزار هنری برای ثبات و استمرار یک رویداد/ هنر باید درآمد زا شود