مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 فروردین 1401 ساعت 08:022022-04-17بين الملل

مکالمات نتانیاهو 11 سال شنود شده است


یک رسانه عبری زبان از ضبط و شنود مکالمات رییس اپوزیسیون رژیم صهیونیستی طی دوره نخست وزیری وی از سال 2008 تا سال 2019 پرده برداشت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، روزنامه عبری زبان اورشلیم پست فاش کرد: سه سال پیش یک دستگاه ضبط صوت در دفتر بنیامین نتانیاهو، رییس اپوزیسیون و نخست وزیر سابق دولت رژیم صهیونیستی کشف شد.

این رسانه نوشت: این دستگاه طبق اطلاعات به دست آمده، در سال 2008 زمانی که ایهود اولمرت نخست وزیر بود نصب شده است و زمانی که نتانیاهو سکانداری دولت را به دست گرفت به آن توجهی نکرد و بدین ترتیب 11 سال گفت وگوها و مکالمات نتانیاهو در دوران نخست وزیری 12 ساله اش ضبط شده است.

طبق این گزارش، این دستگاه ضبط که در سال 2019 کشف شد، به دستگاه های مشابه نصب شده در دفاتر گابی اشکنازی، رییس سابق ستاد ارتش رژیم صهیونیستی، عومیر پرتز ، و ایهود باراک ، وزرای جنگ در دوران تصدی این وزارتخانه به عنوان بخشی از پرونده موسوم به هارپاز متصل بوده است.

اورشلیم پست در ادامه آورده است: پرونده هارپاز به اوت 2010 باز می گردد و در نتیجه مشکلات ایجاد شده میان باراک و اشکنازی بر سر مسائل مختلف و نیروهای امنیتی آغاز شد، چراکه گفته می شود دو طرف از یکدیگر جاسوسی می کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مکالمات نتانیاهو 11 سال شنود شده است

مکالمات نتانیاهو 11 سال شنود شده است