مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 فروردین 1401 ساعت 08:072022-04-17بين الملل

قانونگذاران اردنی قطع روابط با رژیم صهیونیستی را خواستار شدند


جمعی از نمایندگان پارلمان اردن خواستار قطع روابط با رژیم صهیونیستی و تعلیق همکاری ها در تمامی توافقنامه های دوجانبه شدند.

- جمعی از نمایندگان پارلمان اردن خواستار قطع روابط با رژیم صهیونیستی و تعلیق همکاری ها در تمامی توافقنامه های دوجانبه شدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری عمون اردن، 76 تن از نمایندگان پارلمان اردن در یادداشتی تاکید کردند، محکوم کردن اتفاقاتی که در قدس و مسجد الاقصی در حال وقوع است، دیگر گزینه ای همسو با منافع عالی کشور اردن و مطابق خواسته ها و احساسات مردم اردن نیست.

نمایندگان اردنی در ادامه خواستار تصمیمات و اقداماتی شدند که نیروهای اسراییلی را مورد حسابرسی و محاکمه قرار دهند و در حد محکومیت و رد موضعگیری سیاسی نباشند، اقداماتی که همه می دانیم اردن قادر به در پیش گرفتن آنها است و هزینه های آنها را متحمل می شود.

همچنین آنها بر لزوم تعطیلی سفارت رژیم صهیونیستی در شهر امان و اخراج سفیر آن و نیز فراخواندن سفیر اردن در تل آویو و تعلیق همکاری ها در تمامی توافقنامه های دوجانبه تا زمانی که اطمینان از جلوگیری از این اقدامات و عدم تکرار آنها تاکید کردند.

آنها در پایان نیز بر لزوم مداخله عالی ترین سطوح کشور برای تضمین آزادی اسرا و جوانان ساکن قدس که از صحن مسجد الاقصی ربوده شدند، تاکید کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قانونگذاران اردنی قطع روابط با رژیم صهیونیستی را خواستار شدند

قانونگذاران اردنی قطع روابط با رژیم صهیونیستی را خواستار شدند