مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 فروردین 1401 ساعت 08:172022-04-17اقتصادي

واردات دام زمینه اشتغال 20 هزار نفر در سیستان و بلوچستان را فراهم کرد


مدیر بازارچه های مرزی سیستان و بلوچستان گفت: با واردات دام زنده توسط پیله وران استان، زمینه اشتغال بیش از 20 نفر از بومیان به ویژه ساکنین نواحی مرزی استان فراهم شد.

- به نقل از روابط عمومی استانداری سیستان و بلوچستان، مبین علی میر اظهار داشت: با پیگیری های استاندار و سازمان جهاد کشاورزی استان قرارداد بین واردکنندگان (پیله وران) و خریداران از جمله شرکت پشتیبانی امور دام منعقد و مقرر شد روزانه 150 تا 200 لاشه و استحصال 40 تا 50 تن گوشت گرم گوساله از دام های وارداتی استان به مرکز کشور ارسال شود.

مدیر بازارچه های مرزی سیستان و بلوچستان افزود: مقرر شده است علاوه بر این از یک ماه آینده گوشت قرمز با بسته بندی در ابعاد سه تیکه و پنج تیکه از سیستان و بلوچستان به مقصد مرکز کشور ارسال شود.

وی بیان کرد: نخستین محموله گوشت قرمز در سال جاری با نرخ توافقی هر کیلوگرم 120 هزار تومان در حضور مسئولان مرتبط استان در روز جمعه مورخ 26 فروردین ماه به منظور مشارکت در تنظیم بازار کشور و تأمین بخش قابل ملاحظه ای از نیازمندی های کشور از زاهدان به تهران بارگیری شد، این امر نشانگر توان اجرایی و نقش آفرینی مؤثر و مثبت سیستان و بلوچستان در تأمین بخشی اثرگذار از نیازمندی های گوشت قرمز مصرفی کشور است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واردات دام زمینه اشتغال 20 هزار نفر در سیستان و بلوچستان را فراهم کرد

واردات دام زمینه اشتغال 20 هزار نفر در سیستان و بلوچستان را فراهم کرد