مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 فروردین 1401 ساعت 08:372022-04-17ورزشي

امکانات ورزشی در کهگیلویه محدود است


فرماندار کهگیلویه با بیان اینکه سرانه فضای ورزشی در کهگیلویه کم است گفت: کهگیلویه با وجود داشتن ورزشکاران و قهرمانان ملی خوابگاه ورزشی ندارد.

- سید عبدالعزیز موسوی در دیدار مدیرکل ورزش کهگیلویه و بویراحمد بابیان اینکه نشاط و سرزندگی اجتماعی و ارتقا هویت ملی از مهمترین کارکرد های ورزش است اظهار کرد: برنامه ریزی هدفمند و توسعه زیر ساخت ورزشی از اولویت های توسعه ورزش است.

فرماندار کهگیلویه افزود: ارائه خدمات زیر ساختی به مناطق محرومی چون کهگیلویه از افتخارات نظام جمهوری اسلامی است اما عمق محرومیت ها حاکی از انست که با وجود تلاش های بسیار هنوز محرومیت رفع نشده است.

وی با بیان اینکه بستر حمایت صنعت و بخش خصوصی از ورزش شهرستان اندک است گفت: در کمبود امکانات و فضاهای مناسب برای فعالیت ورزشکاران و هییت های ورزشی نیاز به سامان بخشی و تلاش دولت احساس می شود.

موسوی اصل با اشاره به پرورش ورزشکاران و قهرمانان متعدد ملی در شهرستان عنوان کرد: با وجود اینکه ورزشکاران ما در هیئت های مختلف برای کهگیویه و استان در سطح ملی هویت آفرین بوده اند اما شرایط و جایگاه کنونی امکانات در تراز ظرفیت و توانمندیهایشان نیست.

وی افزود: ورزشهای مدعی قهرمانی که نیاز به تجهیزات و فضای تخصصی دارند بعضا در سالن های چند منظوره به تمرینات خود می پردازند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امکانات ورزشی در کهگیلویه محدود است

امکانات ورزشی در کهگیلویه محدود است