مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 فروردین 1401 ساعت 08:372022-04-17سياسي

همایش ملی ساختمان در آمل برگزار می شود/لزوم توجه به معماری بومی


دبیر همایش ملی صنعت ساختمان، از برگزاری همایش ملی صنعت ساختمان با عنوان مازندران آباد دهه آخر اردیبهشت امسال در شهرستان آمل خبر داد.

- ، بهرام شعبانی شنبه شب در جمع خبرنگاران گفت: این همایش با حضور چهره های ملی واساتید دانشگاهی مرتبط با صنعت ساختمان سازی کشور از جمله محمود گلابچی، چهره ماندگار ایران در معماری و مهندسی راه و ساختمان و مدیران ارشد اجرایی کشوری و استانی روز 20 اردیبهشت ماه امسال در شهرستان آمل برگزار می شود.

وی افزود: بهره گیری از تجارب معماری بومی مازندران، شناخت الگوهای پایداری در معماری و شهرسازی و جغرافیا در صنعت ساختمان و حفاظت از محیط زیست مازندران به عنوان محورهای اصلی همایش ملی صنعت ساختمان در شهرستان آمل است.

لزوم برگزاری سالانه همایش های صنعت ساختمان در مازندران دبیر همایش ملی صنعت ساختمان، با اشاره به اینکه دبیرخانه دائمی این همایش با هدف تداوم برگزاری سالانه آن درسطح استان تشکیل خواهد شد، گفت: حضور چهره های مطرح کشوری درهمه بخش های صنعت ساختمان سازی، کمک بسیار زیادی درجهت ارتقای سطح کیفی و پیشرفت کاری مهندسان و پیمانکاران و دیگر فعالان مرتبط با صنعت ساختمان سازی در مازندران خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همایش ملی ساختمان در آمل برگزار می شود/لزوم توجه به معماری بومی

همایش ملی ساختمان در آمل برگزار می شود/لزوم توجه به معماری بومی