مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 فروردین 1401 ساعت 08:422022-04-17فرهنگي

پیشنهاد آیت الله بهشتی برای تولید یک فیلم تعاونی/ قریبیان نیامد


غلامرضا موسوی تهیه کننده باسابقه سینما در قالب سلسله گفتگوهای تاریخ شفاهی سینمای ایران به طرح برخی خاطرات خود از سال های فعالیت در این حوزه پرداخت.

- به نقل از روابط عمومی موزه سینما، موزه سینمای ایران در ادامه انتشار سلسله نشست های تاریخ شفاهی خود به مناسبت زادروز غلامرضا موسوی تهیه کننده پیشکسوت سینما و روزنامه نگار بخش هایی از گفتگوی تاریخ شفاهی این هنرمند را منتشر کرده است که در زیر می خوانید.

غلامرضا موسوی با بیان اینکه متولد 28 فروردین 1330 در تربت جام است، گفت: پدرم نظامی بود و به دلیل اینکه به جاهای مختلفی منتقل می شد، خانوادگی به همراه او می رفتیم و زمانی که باید به مدرسه می رفتم ساکن مشهد شدیم و در همانجا خانه گرفتند و در مشهد ماندیم.

وی ادامه داد: سال 1350 دانشکده مدرسه عالی اقتصاد بابلسر قبول شدم و همزمان در همان سال ها در تئاتر هم فعالیت داشتم و دوستی من و فریدون جیرانی از همانجا شروع شد که خیلی تئاتر را جدی نمی گرفت و بیشتر دغدغه اش سینما بود؛ او تمام مجلات سینمایی را می گرفت، می خواند و دنبال می کرد و موجب شد تا من هم سینما را جدی بگیرم.

رفاقت ما از مرکز آموزش شروع شد و نکته این بود که مسیر ما برای رسیدن به منزل یکی بود؛ با هم به خانه برمی گشتیم یعنی ابتدا خانه جیرانی 2 کوچه بالاتر خانه من بود به همین دلیل رفت و آم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیشنهاد آیت الله بهشتی برای تولید یک فیلم تعاونی/ قریبیان نیامد

پیشنهاد آیت الله بهشتی برای تولید یک فیلم تعاونی/ قریبیان نیامد