مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 فروردین 1401 ساعت 09:222022-04-17اقتصادي

افزایش نرخ کرایه سرویس مدارس مربوط به ناوگان غیررسمی است


مدیرعامل اتحادیه تاکسیرانی های شهری کشور با اشاره به اینکه در حال حاضر سرویس مدارس در دو بخش رسمی که توسط شهرداری ها تامین می شود و بخش غیر رسمی که به صورت آزادبر تامین می شود؛ - مدیرعامل اتحادیه تاکسیرانی های شهری کشور با اشاره به اینکه در حال حاضر سرویس مدارس در دو بخش رسمی که توسط شهرداری ها تامین می شود و بخش غیر رسمی که به صورت آزادبر تامین می شود؛ فعالیت می کنند، افزود: افزایش نرخ کرایه سرویس مدارس مربوط به ناوگان غیر رسمی است.

مرتضی ضامنی در گفت وگو با ایسنا، درباره بروز تخلف دریافت هزینه های بالا توسط برخی رانندگان سرویس مدارس گفت: با توجه به شیوع کرونا حدود دو سال بود که سرویس مدارس به صورت معمول نداشتیم و تا شب عید هم بحث بازگشایی مدارس مطرح نبود لذا سرویس مدارس به صورت ساماندهی شده سابق برنامه ریزی نشده بودند.

با اتخاذ تصمیم بازگشایی مدارس به شهرداری ها اعلام شد رانندگان فعال در حوزه سرویس مدارس شناسایی شوند و بخش عمده ناوگان نیز در سامانه سپند ثبت شدند.

وی افزود: اما در حال حاضر با دو شیوه در بحث سرویس مدارس مواجه هستیم؛ نخست ناوگانی که به صورت رسمی توسط اموزش و پرورش در اختیار والدین است که کرایه آنها تعریف شده است و در شورای اسلامی هر شهر نیز به تصویب می رسد اما به دلیل محدود بودن زمان در هنگام بازگشایی مدار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش نرخ کرایه سرویس مدارس مربوط به ناوگان غیررسمی است

افزایش نرخ کرایه سرویس مدارس مربوط به ناوگان غیررسمی است