مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 فروردین 1401 ساعت 09:372022-04-17سياسي

بودجه شهرداری اصفهان به نفع مناطق محروم اصلاح می شود


ساماندهی کالبدی و خدمات حوزه شهری بخشی از رویکرد شورا در مناطقه محروم است که برای آغاز سریع آنها در صورت نیاز بودجه اصلاح خواهد شد.

- ، محمد نور صالحی صبح یکشنبه در نطق پیش از دستور سی و هشتمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان با تبریک میلاد امام حسن مجتبی (ع) اظهار داشت: با توجه به تاکید امام حسن مجتبی (ع) بر لزوم مشورت می توان به جایگاه شورای شهر که یک نهاد مردمی است اشاره داشت و با تعامل و همگرایی مردم و سایر دستگاه ها برای زیست پذیر بودن شهر تلاش کرد.

وی افزود: نیمه ماه مبارک رمضان رسم بر تکریم و تجلیل از خیران شهر بوده که نقش مهمی را در رشد و شکوفایی شهر به عهده داشتند و همیشه در امور خیر و توسعه و پیشرفت پیش قدم بوده اند.

گرامیداشت اولین سالگرد شهید حجازی رییس شورای شهر اصفهان گفت: در آستانه اولین سالگرد شهادت سردار حجازی جانشین فرمانده نیروی قدس سپاه هستیم که این مرد بزرگ از پیشگامان جهاد و تقوا و اخلاص اصفهان بودند و یاد او را گرامی می داریم.

وی همچنین با گرامیداشت روز ارتش تصریح کرد: ارتشیان دلاور و قهرمان در سال های مبارزات انقلاب و هشت سال دفاع مقدس و پس از آن مجتهدانه، اوراق زرینی را به دفتر انقلاب اسلامی افزوده اند که پیروزی همیشگی آن ها را برای دفاع از این مرز و بوم خواستاریم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بودجه شهرداری اصفهان به نفع مناطق محروم اصلاح می شود

بودجه شهرداری اصفهان به نفع مناطق محروم اصلاح می شود