مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 فروردین 1401 ساعت 09:522022-04-17بين الملل

نمایندگان اردن خواستار قطع روابط دیپلماتیک با اسراییل شدند


76 نماینده پارلمان اردن طی بیانیه ای خواستار قطع روابط دیپلماتیک با اسراییل و لغوکردن توافقات با این رژیم اشغالگر شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازسرویس بین الملل خبرگزاری فارس، روز گذشته (شنبه) 76نماینده پارلمان اردن خواستار پاسخ امان به تجاوزات و بی احترامی آشکار رژیم صهیونیستی به ولایت هاشمی اردن شدند؛ تجاوزاتی که دو روز است با حمله به مسجدالقصی و نمازگزاران فلسطینی ادامه پیدا می کند.

طبق گزارش پایگاه خبری خبری عمون این نمایندگان معترض اردنی در بیانیه خود به محکومیت و تقبیح آنچه در بیت المقدس و مسجدالاقصی می گذرد بسنده نکرده و از دولت خواستند تا تصمیمات و رویه هایی اتخاذ کند که نیروهای اشغالگر اسراییلی را مسئول پیامدهای تجاوزات خود کند.

در این بیانیه پارلمانی، نمایندگان خواستار قطع روابط دیپلماتیک با دشمن صهیونیستی، بستن سفارت این رژیم اشغالگر در امان، اخراج سفیر تل آویو در اردن، احضار سفیر اردن در تل الربیع اشغالی و لغو کلیه توافقات دوجانبه شدند.

این نمایندگان تاکید کرده اند تا زمانی که تایید نشود این اقدامات بازدارنده هستند و تجاوزات رژیم صهیونیستی دیگر تکرار نمی شود، قطع روابط ادامه پیدا کند.

علاوه بر این، امان باید مداخلات خود را در بالاترین سطوح برای اطمینان از آزادی زندانیان و ربوده شدگان از صحن های مسجدالاقصی ادامه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نمایندگان اردن خواستار قطع روابط دیپلماتیک با اسراییل شدند

نمایندگان اردن خواستار قطع روابط دیپلماتیک با اسراییل شدند