مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 فروردین 1401 ساعت 09:572022-04-17سياسي

همکاری های تجاری و اقتصادی محور نشست کمیسیون دولتی قرقیزستان و روسیه


بیست و سومین نشست کمیسیون دولتی قرقیزستان و روسیه در مسکو برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری فارس در بیشکک، آرزیبک کوژوشف معاون اول نخست وزیر قرقیزستان به عنوان بخشی از سفر کاری به مسکو در بیست و سومین نشست کمیسیون بین دولتی قرقیزستان و روسیه در زمینه همکاری های تجاری، اقتصادی، علمی، فنی و بشردوستانه شرکت کرد.

در این دیدار، طرفین مذاکرات کاملی را در مورد طیف وسیعی از موضوعات موضوعی همکاری دوجانبه انجام دادند و همچنین برنامه هایی را برای توسعه بیشتر و تعمیق مشارکت راهبردی، ایجاد گفت وگوی مؤثر در فضایی از درک و اعتماد متقابل تشریح کردند.

موضوعات تجاری، اقتصادی، سرمایه گذاری، فرهنگی، بشردوستانه، همکاری های بین منطقه ای و همچنین اجرای توافقات مهم ترین محورهای این نشست بود.

معاون اول نخست وزیر قرقیزستان خاطرنشان کرد: کمیسیون بین دولتی قرقیزستان و روسیه نه تنها بستری برای ارتقا و تشدید همکاری های بین دولتی است، بلکه فرصتی برای ایجاد و گسترش ارتباطات تجاری فراهم می کند.

کوژوشف تاکید کرد: فدراسیون روسیه از نظر تامین کالاهای صنعتی، منابع سوخت و انرژی، محصولات پزشکی، دارویی و شیمیایی، چوب، ماشین آلات و تجهیزات، داروهای دامپزشکی و همچنین فناوری های جدید برای قرقیزستان جذاب است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همکاری های تجاری و اقتصادی محور نشست کمیسیون دولتی قرقیزستان و روسیه

همکاری های تجاری و اقتصادی محور نشست کمیسیون دولتی قرقیزستان و روسیه