مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 فروردین 1401 ساعت 10:072022-04-17بين الملل

سفیر اوکراین در تهران: چرا ایران برای کمک به ما نفت نمی دهد؟


من در جزیره ی قشم بودم و آنجا تانکرهای نفت را دیدم که منتظر مشتری اند فکر کردم چه می شد که چند تا از این تانکرها را از طریق لهستان و رومانی برای کمک به اوکراین می فرستادید.

- من در جزیره ی قشم بودم و آنجا تانکرهای نفت را دیدم که منتظر مشتری اند فکر کردم چه می شد که چند تا از این تانکرها را از طریق لهستان و رومانی برای کمک به اوکراین می فرستادید.

سفیر اوکراین در ایران خواستار حمایت ایران از کشورش و ارسال سوخت برای کمک به اوکراین شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازجنگ اوکراین انتقاد کرده و خواستار قرار گرفتن ایران در کنار اوکراین و حمایت تهران از کی یف شده است.

این دیپلمات اوکراینی تحریم نفت و گاز روسیه از سوی اروپا را فرصتی کم نظیر برای جمهوری اسلامی ایران توصیف کرده و گفته است: این شرایط صد در صد به نفع جمهوری اسلامی ایران است و می تواند آمریکا و غرب را به امضای موافقت نامه برجام با ایران را نزدیک تر کند.

اما بیایید فکر کنیم که نفع روسیه برای ایران چیست؟ جمهوری اسلامی ایران اکنون در کنار روسیه ایستاده است اما اگر مثلا فرض کنیم سال آینده مشکلاتی در روابط با روسیه به وجود بیاید و اگر مواضع دولت ایران در مورد عدم حمایت از اوکراین ادامه پیدا کند و سال بعد بخواهید موادغذایی تان را از اوکراین تأمین کنید، اوکراین خواهد پرسید شما تاکنون کجا بودید


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سفیر اوکراین در تهران: چرا ایران برای کمک به ما نفت نمی دهد؟

سفیر اوکراین در تهران: چرا ایران برای کمک به ما نفت نمی دهد؟