مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 فروردین 1401 ساعت 10:272022-04-17اقتصادي

زمین طرح ملی مسکن قیدار تامین شده است


رییس اداره راه و شهرسازی شهرستان خدابنده، یکی از عوامل تسریع در اجرای طرح نهضت ملی مسکن در شهر قیدار را همکاری و همراهی بیش از پیش ارگان ها عنوان کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی، جمال خلجی با اشاره به اینکه لازمه اجرای طرح های مسکن حمایتی از جمله طرح نهضت ملی مسکن در یک شهر، داشتن زمین دولتی در آن شهر است، گفت: با توجه به اینکه قیدار شهر اوقافی است و دولت نیز در این شهر فاقد زمین است، متاسفانه از زمانی که شاهد اجرای طرح های حمایتی در کشور در حوزه مسکن بودیم، شهر قیدار از تسهیلات دولتی بی بهره مانده است.

وی تصریح کرد: این در حالی است که اکثر شهرها همواره در فرصتی که برای اجرای طرح های حمایتی مسکن بوده، گسترش پیدا کرده اند که نمونه بارز آن شهر زنجان است.

رییس اداره راه و شهرسازی شهرستان خدابنده با بیان اینکه تنها طرح حمایتی مسکن که تا به حال در شهر قیدار به سرانجام رسیده است، در قالب مسکن مهر و در حدود 200 واحد بوده، تصریح کرد: این طرح امروز نیز مشکلات خاص خود را به لحاظ ورود و خروج، دفع فاضلاب و .

دارد.

خلجی با یادآوری اینکه ثبت نام طرح ملی مسکن دو سال پیش در سطح کشور آغاز شد، ادامه داد: سایر شهرها با توجه به اینکه زمین دولتی داشتند و یا به خاطر وجود زمین سنددار، سازمان ملی زمین و مسکن قادر به خ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زمین طرح ملی مسکن قیدار تامین شده است

زمین طرح ملی مسکن قیدار تامین شده است