مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 فروردین 1401 ساعت 10:272022-04-17سياسي

تفاهم نامه گازرسانی به منازل مددجویان فارس امضاء شد


تفاهم نامه طرح لوله کشی داخلی گاز منازل مددجویان فارس بین شرکت گاز، مدیران کل سازمان بهزیستی فارس و کمیته امدادامام خمینی (ره) منعقد شد.

- شیراز- تفاهم نامه طرح لوله کشی داخلی گاز منازل مددجویان فارس بین شرکت گاز، مدیران کل سازمان بهزیستی فارس و کمیته امدادامام خمینی (ره) منعقد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، در ابتدای این مراسم که صبح یکشنبه همزمان با میلاد کریم اهل بیت امام حسن مجتبی (ع) برگزار شد، علی اکبر میدان شاهی مدیرعامل شرکت گاز استان فارس، طی سخنانی گفت: این طرح، در راستای خدمت رسانی هرچه بیشتر به اقشار محروم جامعه، با اعتبار 3.

5 میلیارد تومانی وزارت نفت و از محل اعتبارات مصوب سفر ریاست جمهوری به فارس، اجرا خواهد شد.

وی با بیان اینکه برای گازرسانی به هر یک از منازل مددجویان حدود 6 میلیون تومان در نظر گرفته شده است، ادامه داد: با توجه به همکاری مساعد نظام مهندسی، اتحادیه تأسیسات و اتاق اصناف، بی شک این مبلغ کاهش پیدا می کند و به منازل تعداد بیشتری از مددجویان گازرسانی خواهد شد.

میدان شاهی با بیان اینکه برای اجرای هر چه بهتر طرح مذکور نیاز است واجدین شرایط مورد پایش قرار گیرند و مدیریت هزینه به بهترین شکل صورت گیرد تاکید کرد: تمامی تلاش ها باید منتهی به آن شود که گازرسانی به منازل مددجویان مشمول این طرح تا پایان شهریورم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تفاهم نامه گازرسانی به منازل مددجویان فارس امضاء شد

تفاهم نامه گازرسانی به منازل مددجویان فارس امضاء شد