مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 فروردین 1401 ساعت 10:272022-04-17سياسي

هرمزگان نیازمند تربیت نیروی انسانی در بخش های انرژی و صنعت است


سرپرست معاونت سیاسی و امنیتی استانداری هرمزگان گفت: استان هرمزگان در زمینه تربیت نیروی انسانی متخصص و ماندگار در بخش های مهم انرژی و صنعت نیازمند سرمایه گذاری دانشگاه ها است.

- ، احسان کامرانی در دیدار با رییس جهاد دانشگاهی استان با اشاره به اهمیت و جایگاه دانشگاه ها در امر توسعه، عنوان کرد: مراکز آموزش عالی از جمله جهاد دانشگاهی با تربیت نیروهای انسانی متخصص مورد نیاز بخش های مختلف نقش بسزایی در امر توسعه و پیشرفت دارند.

وی افزود: گسترش و توسعه مراکز آموزش عالی ضروری است متناسب به ظرفیتهای هرمزگان و امایش سرزمین باشد تا زمینه رشد و توسعه استان تسریع شود.

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان، خاطرنشان کرد: وجود بخش های مهمی همچون نفت، پتروشیمی، شیلات، انرژی، تجارت و صنعت ضرورت وروددانشگاه ها از جمله جهاد دانشگاهی را برای تربیت نیروی انسانی متخصص و ماندگار این بخش ها دو چندان کرده است.

کامرانی تصریح کرد: تدوین اطلس آموزشی استان هرمزگان به عنوان نقشه راه مراکز آموزش عالی برای تربیت نیروی انسانی متخصص و ماندگار بخش های مختلف به ویژه انرژی و صنعت با توجه به استقرار صنایع بزرگ پالایشگاهی و فولادی جهت اشتغال جوانان هرمزگانی ضروری است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هرمزگان نیازمند تربیت نیروی انسانی در بخش های انرژی و صنعت است

هرمزگان نیازمند تربیت نیروی انسانی در بخش های انرژی و صنعت است