مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 فروردین 1401 ساعت 10:372022-04-17اقتصادي

پیشتازی «فولاد خرمدشت تاکستان» در عرصه های جهانی


مدیرعامل شرکت فولاد خرمدشت تاکستان گفت: شرکت فولاد خرمدشت تاکستان که در طرح توسعه خود و با راه اندازی خط تولید شمش در استان کرمانشاه با صادرات محصولات خود به اقصی نقاط جهان توانسته در سال 1400بیش از 75میلیون دلار ارزآوری داشته باشد و با تولید ماهیانه 30000 .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قزوین، مجید سعیدیان مدیرعامل شرکت فولاد خرمدشت تاکستان در نشستی با خبرنگاران حوزه اقتصادی گفت: این شرکت تا کنون توانسته افتخارات بیشماری در سطوح ملی و بین المللی به دست آورد و برای چندمین بار نیز به عنوان صادرکننده نمونه و برتر استان قزوین انتخاب شود.

وی افزود: شرکت فولاد خرمدشت تاکستان که در طرح توسعه خود و با راه اندازی خط تولید شمش در استان کرمانشاه با صادرات محصولات خود به اقصی نقاط جهان توانسته در سال 1400بیش از 75میلیون دلار ارزآوری داشته باشد و با تولید ماهیانه 30000 هزار تن انواع میلگرد و شمش به یاری اقتصاد کشور بشتابد.

صادرکننده نمونه صنعتی استان تصریح کرد: تبلور استحکام، ایمنی، استاندارد بین المللی و تکنولوژی مدرن را فقط در میلگرد های اج دار فولاد خرمدشت می توان پیدا کرد.

سعیدیان از اشتغالزایی بیش از دویست و پنجاه نفر از نیروهای بومی در دو استان قزوین و کرمانشاه خبر داد و تاکید کرد: در جهت تبلور تولید ملی و کمک به اشتغالزایی توانسته ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیشتازی «فولاد خرمدشت تاکستان» در عرصه های جهانی

پیشتازی «فولاد خرمدشت تاکستان» در عرصه های جهانی