مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 فروردین 1401 ساعت 10:522022-04-17اقتصادي

ایجاد کلینیک سرمایه گذاری برق در فارس/انحصار تامین برق وجود ندارد


سرپرست شرکت توزیع نیروی برق استان فارس از راه اندازی کلینیک سرمایه گذاری برق کشور خبر داد و خاطرنشان کرد که این اولین کلینیک یا پنجره واحد سرمایه گذاری برق در کشور به شمار می رود که در راستای تحقق شعار سال، - ایسنا/فارس سرپرست شرکت توزیع نیروی برق استان فارس از راه اندازی کلینیک سرمایه گذاری برق کشور خبر داد و خاطرنشان کرد که این اولین کلینیک یا پنجره واحد سرمایه گذاری برق در کشور به شمار می رود که در راستای تحقق شعار سال، ایجاد شده است.

حمیدرضا جلایر یکشنبه 28 فروردین در مراسم آغاز به کار کلینیک سرمایه گذاری برق، با این تاکید که چنین کلینیکی نخستین بار در کشور ایجاد می شود، گفت: این کلینک یا همان پنجره واحد سرمایه گذاری با توجه به نیاز و ضرورت امروز جامعه و در راستای کمک به تحقق شعار سال، ایجاد شده است.

حمیدرضا جلایر افزود: شفافیت، تعدیل و رفع بروکراسی اداری، معطل نماندن سرمایه گذار، ارائه مشاوره های فنی و تخصصی، ممانعت از سرگردانی سرمایه گذار و تسهیل در روند سرمایه گذاری، از اهم اهداف راه اندازی این کلینیک به شمار می رود.

او با بیان اینکه انرژی از نهاده های مهم تولید و اشتغال محسوب می شود، گفت: انرژی تنها نهاده مورد نیاز تولید نیست و تامین آن نیازمند ایجاد و توسعه بسترها و همکاری سایر دستگاه های متولی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایجاد کلینیک سرمایه گذاری برق در فارس/انحصار تامین برق وجود ندارد

ایجاد کلینیک سرمایه گذاری برق در فارس/انحصار تامین برق وجود ندارد