مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 فروردین 1401 ساعت 10:572022-04-17سياسي

آشنایی کارکنان نیروی انتظامی استان با آموزه های قرآنی از اولویت های ماست


رییس عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی خراسان رضوی گفت: یکی از اولویت های نیروی انتظامی خراسان رضوی آشنایی کارکنان و خانواده های آن ها با آموزه های قرآنی است.

- ایسنا/خراسان رضوی رییس عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی خراسان رضوی گفت: یکی از اولویت های نیروی انتظامی خراسان رضوی آشنایی کارکنان و خانواده های آن ها با آموزه های قرآنی است.

حجت الاسلام علیرضا رامیار در گفت وگو با ایسنا در رابطه با ویژه برنامه های این نهاد در ماه رمضان اظهار کرد: در کنار تمام برنامه های فرهنگی که ویژه کارکنان و خانواده های نیروی انتظامی برگزار می شود، یکی از اولویت های ما آشنایی کارکنان و خانواده های آن ها با آموزه های قرآنی است که در دستور کار قرار دارد.

هدف ما در نیروی انتظامی تربیت پلیس در تراز جامعه قرآنی است که در حال حاضر حدود 3000 نفر از کارکنان در استان حافظ یک جزء تا حافظ کل قرآن هستند.

وی افزود: یکی از افتخاراتی که در سال 1400 توسط نیروی انتظامی خراسان رضوی، پس از 18 سال رقم خورد کسب رتبه دوم استان در مسابقات قرآن ستاد کل نیروهای مسلح بود که خراسان رضوی از رتبه چهارم به دوم ارتقا یافت.

رییس عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی خراسان رضوی خاطرنشان کرد: در طول سال برنامه های قرآنی ما در حال اجرا است، اما این برنامه ها در ماه مبارک رمضان رنگ و بوی بیشتری پیدا می کند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آشنایی کارکنان نیروی انتظامی استان با آموزه های قرآنی از اولویت های ماست

آشنایی کارکنان نیروی انتظامی استان با آموزه های قرآنی از اولویت های ماست