مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 فروردین 1401 ساعت 11:172022-04-17سياسي

مصطفی کولیوندی چهره سال هنر انقلاب استان ایلام شد


در آخرین روز از هفته هنر انقلاب اسلامی از هنرمندان و فعالان هنر انقلاب اسلامی تجلیل شد.

- محمدعلی قاسمی در آیین تجلیل از هنرمندان و فعالان هنری، هنر انقلاب را هژمونی اصلی جمهوری اسلامی ایران و فراتر از مرزها عنوان و اظهار کرد: هنر انقلاب بی آنکه هزینه زیادی برای نظام داشته باشد، تأثیرگذاری آموزه هایش برگرفته از دین اسلام و مکتب تشیع است و در عرصه بین المللی جولان می دهد.

رییس حوزه هنری استان ایلام افزود: هنر انقلاب هنر رنج انسان هایی است که در احاطه کارتل های اقتصادی و رسانه ای و سلطه دولت های استکباری قرار دارند و در حاشیه قرار دارند و دیده نمی شوند.

وی گفت: شهید آوینی به ما نشان داد که با یک دوربین می توان بسیاری از نگفته ها را به گفته درآورد و در معرض قضاوت دیگران قرار داد.

به مناسبت هفته هنر انقلاب اسلامی با حضور جمعی از مسئولین از هنرمندان و فعالان هنر انقلاب تجلیل و مصطفی کولیوندی نیز به عنوان چهره سال هنر انقلاب استان ایلام معرفی شد.

گفتنی است مصطفی کولیوندی اهل شهرستان دهلران و از پرافتخارترین هنرمندان استان ایلام در عرصه نمایش و خصوصاً نمایش خیابانی است.

که بیش از 10 مقام برتر در جشنواره تئاتر فجر و عناوین برگزیده زیادی در جشنواره بین المللی تئاتر خیابانی مریوان و سایر جشنواره های کشوری را دارا است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مصطفی کولیوندی چهره سال هنر انقلاب استان ایلام شد

مصطفی کولیوندی چهره سال هنر انقلاب استان ایلام شد