مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 فروردین 1401 ساعت 11:172022-04-17سياسي

تصویب قانون مالکیت فکری پیش نیاز نوآوری است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، آیین تودیع و معارفه روسای دانشگاه های اراک و صنعتی اراک عصر امروز (شنبه) با حضور زلفی گل، وزیر علوم، - وزیر علوم، تحقیقات و فناوری با تاکید بر اینکه تصویب قانون مالکیت فکری پیش نیاز نوآوری است، گفت: پیگیری تصویب قانون جامع مالکیت فکری در دستور کار این وزارتخانه قرار دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، آیین تودیع و معارفه روسای دانشگاه های اراک و صنعتی اراک عصر امروز (شنبه) با حضور زلفی گل، وزیر علوم، تحقیقات و فناوری، آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی نماینده، ولی فقیه در استان مرکزی، مخلص الائمه، استاندار مرکزی و جمعی از مدیران استان و دانشگاهیان در دانشگاه اراک برگزار شد.

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در ابتدای این نشست گفت: استان مرکزی ویژگی ها و ظرفیت های منحصر به فردی دارد که تاکنون به خوبی مورد استفاده قرار نگرفته است.

این استان مهد دانشمندان و علمای موثر در کشور است که امام راحل مهمترین این علما است که مدل جدیدی از مدیریت جامعه را ارائه کرده است.

وی عنوان کرد: استان مرکزی از نظر صنعتی جزو استان های برتر است و انتظار می رود که دانشگاه های این استان به ویژه دانشگاه مادر، جزو دانشگاه های برتر کشور باشد و در گذشته متاسفانه شاهد آن بودیم که برخی اساتید بزرگ از این استان خار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تصویب قانون مالکیت فکری پیش نیاز نوآوری است

تصویب قانون مالکیت فکری پیش نیاز نوآوری است