مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 فروردین 1401 ساعت 11:272022-04-17سياسي

دور اول مسابقه حمل و نقلی «مسیر ویژه» پایان یافت


دور اول مسابقه حمل و نقلی «مسیر ویژه» که با هدف ارتقای فرهنگ استفاده از حمل و نقل عمومی و پاک برگزار می شود، با معرفی برندگان و اهدای جوایز به نفرات اول تا سوم پایان یافت.

- ، مسابقه حمل و نقلی مسیر ویژه از روز 22 بهمن 1400 و با طرح سه سوال مربوط به اطلاعات عمومی شهروندان از حمل و نقل شهری آغاز شد و پس از یک ماه رقابت شرکت کنندگان، برندگان این مسابقه شناخته شدند.

به این ترتیب که در پایان مهلت مسابقه، مراسم قرعه کشی در استودیو صدای شهر رادیو تهران و با پخش یک برنامه زنده انجام و به قید قرعه از میان کسانی که همه سوالات را درست پاسخ داده بودند، به سرکار خانم فاطمه محب نیا، بعنوان نفر اول یک دستگاه دوچرخه شهری و همچنین به آقای شهریار حیدری و سرکار خانم سارا محجوب، نفرات دوم و سوم نیز لوازم ایمنی دوچرخه سواری هدیه داده شد.

مسابقه مسیر ویژه با رویکرد ترویج مفاهیم ترافیکی، پرهیز از خودرو شخصی، استفاده بیشتر از حمل و نقل عمومی و شیوه های نوین حمل و نقل پاک، با همکاری معاونت توسعه حمل و نقل و پاک و آموزش، روابط عمومی سازمان حمل و نقل و رادیو تهران برگزار می شود.

دور اول این مسابقه با مشارکت بیش از 1500 شرکت کننده تا هفته آخر اسفند ماه ادامه داشت و بر اساس برنامه ریزی صورت گرفته، دور دوم آن از اردیبهشت ماه روی آنتن خواهد رفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دور اول مسابقه حمل و نقلی «مسیر ویژه» پایان یافت

دور اول مسابقه حمل و نقلی «مسیر ویژه» پایان یافت