مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 فروردین 1401 ساعت 11:372022-04-17اقتصادي

توقف فعالیت 5 معدن برداشت شن و ماسه در گرگان


دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان گلستان گفت: در نخستین گام اجرای این طرح ، معادن برداشت شن و ماسه در زمین های کشاورزی روستای «آهنگر محله» و «توسکستان» گرگان بررسی و فعالیت پنج معدن موقف شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گرگان به نقل از دادگستری گلستان، محمود اسپانلو با بیان اینکه با دستور دادستانی بررسی برداشت های غیرمجاز شن و ماسه از زمین های کشاورزی این شهرستان آغاز شد، اظهار کرد: سه مورد از این معادن مجوز کار نداشتند و دو مورد هم با وجود داشتن مجوز فعالیت با ایجاد گودال های عمیق بیشتر از استاندارد تعیین شده، برداشت می کردند.

وی تصریح کرد:رسیدگی به پرونده مالکان این معادن در دادسرای گرگان آغاز شده و نماینده جهاد کشاورزی هم مکلف است تا زمان تعیین تکلیف پرونده، از این معادن سرکشی و از فعالیت احتمالی آنان جلوگیری کند.

دادستان مرکز استان گلستان گفت: در روستای آهنگرمحله 6 معدن مجاز برداشت شن و ماسه همچنان فعال است و قرار شد برای جلوگیری از خطر سقوط افراد، گودال های برداشت شن و ماسه حصارکشی شود.

اسپانلو افزود: برای جلوگیری از خسارت به محصولات کشاورزان بر اثر گرد و خاک ناشی از تردد ماشین های حمل شن و ماسه هم، مالکان این معادن مکلف شدند جاده بین مزارع مسیر این معادن را زیرسازی و قیرپاشی کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توقف فعالیت 5 معدن برداشت شن و ماسه در گرگان

توقف فعالیت 5 معدن برداشت شن و ماسه در گرگان