مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 فروردین 1401 ساعت 12:022022-04-17سياسي

نان سفره کرامت به نمک رضوی متبرک می شود


معاون کانون های خدمت رضوی استان اصفهان گفت: متبرک کردن نان سفره کرامت با نمک رضوی به همراه اطعام نیازمندان در سراسر استان توسط دبیرخانه رضوی استان اصفهان انجام می شود.

- سید محمد حسین امامی در گفت وگو با خبرنگار مهر با اشاره به برنامه های ویژه ولادت امام حسن مجتبی (ع) و اطعام کریمانه اظهار داشت: اطعام نیازمندان در سراسر استان و توزیع ده ها هزار اطعام گرم بین نیازمندان امروز انجام می شود که از سفره کریم اهل بیت (ع) نیز بهره مند شوند.

وی ادامه داد: متبرک نمودن نان سفره کرامت با نمک رضوی نیز در جای جای استان انجام می شود و توزیع چندین سبد ارزاق و بسته های معیشتی برای محرومین همزمان با ایام میلاد امام حسن مجتبی (ع) در مبارک رمضان نیز در حال برگزار است.

پویش جامه مهربانی معاون کانون های خدمت رضوی استان اصفهان گفت: پویش جامه مهربانی که از زمان شب عید نوروز تا ماه مبارک رمضان در حال اجرا است و در این پویش لباس نو به نیازمندان اهدا می شود.

وی آزادی زندانیان در کانون های مختلف استان را از دیگر برنامه ها برشمرد و افزود: با هم افزایی با ستاد دیه در چند روز گذشته بالغ بر 500 میلیون تومان برای آزادی زندانیان جرایم غیر عمد انجام شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نان سفره کرامت به نمک رضوی متبرک می شود

نان سفره کرامت به نمک رضوی متبرک می شود