مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 فروردین 1401 ساعت 12:022022-04-17اقتصادي

توسعه فعالیت شرکت های دانش بنیان در مدیریت شهری عملیاتی شود


رییس پارک علم و فناوری مازندران با بیان اینکه بازار شرکت های دانش بنیان باید در چارچوب های کم اما اساسی ایجاد شود، گفت: فعالیت شرکت های دانش بنیان در مدیریت شهری باید توسعه یابد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان ساری، علی معتمدزادگان در جلسه انعقاد تفاهم نامه پارک علم و فناوری مازندران با دانشگاه های فناوری نوین آمل و غیرانتفاعی شمال اظهار کرد: باید به پیشواز طرح های دانش بنیان برویم چرا که گردش مالی آن فراتر است، دارایی شرکت ها مثل فایزر که واکسن را توانست به بازار وارد کند، از ارزش مادی فراتر است و دارایی آن ایده ای است به منحصه ظهور گذاشت.

وی با تاکید اینکه دانش بنیان باید در آمل فرهنگسازی شود، خاطرنشان کرد: شرکت های دانش بنیان را باید در برنامه ریزی شهری توسعه دهیم، ما بسترسازی نکردیم و الگویی نداریم، شتاب دهنده و هدایت گر خوبی باید باشیم و این کار رییس شهرک صنعتی نیست و ایده های شهری در این حوزه باید فعال شوند.

معتمدزادگان ادامه داد: نکته ای که سعی کردیم توجه کنیم این است که پارک علمی فناوری نمی تواند متصدی استان باشد، اگر دانشگاه شمال و فناوری در حوزه خود رشد کند پارک هم رشد می کند اگر اجزا رشد کنند پارک هم رشد خواهد کرد، به جای اینکه مدیر باشیم نقش هدایتگر باشیم و لذا در رسالت خود سعی کریم از ظرفیت سازمان ها با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توسعه فعالیت شرکت های دانش بنیان در مدیریت شهری عملیاتی شود

توسعه فعالیت شرکت های دانش بنیان در مدیریت شهری عملیاتی شود