مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 فروردین 1401 ساعت 12:172022-04-17اجتماعي

زمان آزمون جامع گردشگری اعلام شد


مدیر کل دفتر مطالعات، آموزش و برنامه ریزی گردشگری اعلام کرد: آزمون جامع سراسری گردشگری جمعه ششم خردادماه در 31 استان کشور برگزار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی معاونت گردشگری، زاهد شفیعی گفت: این آزمون برای سنجش توانایی های علمی متقاضیان فعالیت در تاسیسات گردشگری در هفت دوره مدیریت فنی دفاتر خدمات مسافرتی، راهنمایان ایرانگردی و جهانگردی، راهنمایان طبیعت گردی، راهنمایان زمین گردشگری، مدیریت عمومی تأسیسات گردشگری، کارشناس ارزیاب در طرح تطبیق ضوابط تاسیسات گردشگری و مدیر فنی طرح تطبیق ضوابط تاسیسات گردشگری به صورت مجزا برگزار خواهد شد.

مدیرکل دفتر مطالعات، آموزش و برنامه ریزی گردشگری افزود: طبق برنامه ریزی های انجام شده داوطلبان از روز چهارشنبه 31 فروردین ماه 1401 می توانند به سامانه آزمون جامع به آدرس EDUTOURISM.

ICHTO.

IR مراجعه کرده و در آزمون جامع ثبت نام کنند.

او با بیان این که زمان ثبت نام در آزمون 10 روز است و ثبت نام داوطلبان تا روز شنبه دهم اردیبهشت ماه 1401 ادامه دارد، گفت: به داوطلبان توصیه می شود برای جلوگیری از ازدحام در ثبت نام، در روزهای اولیه در آزمون ثبت نام کنند.

به گفته مدیرکل دفتر مطالعات، آموزش و برنامه ریزی گردشگری، طبق برآوردهای اولیه تعداد پنج تا هفت هزار داوطلب در این آزمون حضور خواهند یافت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زمان آزمون جامع گردشگری اعلام شد

زمان آزمون جامع گردشگری اعلام شد