مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 فروردین 1401 ساعت 12:222022-04-17اقتصادي

امسال سال شکوفایی صنعت نمایشگاهی است


مدیرعامل شرکت نمایشگاه های استان اصفهان با بیان اینکه سال 1401 را می توانیم سال شکوفایی صنعت نمایشگاهی بدانیم، گفت: متأسفانه تقویم بسیاری از سایت ها به صورت کامل اجرا نشد و مشکلات دیگری که سبب شد فعالان نمایشگاهی به تدریج به مرز شکست برسند.

- علیرضا مرتضوی در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به وضعیت نمایشگاه ها، اظهار کرد: سال گذشته، روزگار خوبی برای فعالان نمایشگاهی نبود.

بسیاری از سایت ها، برگزارکنندگان نمایشگاه ها و کارکنان این صنعت به دلیل تعطیلی هایی که با اوج گیری کرونا اتفاق می افتاد، امید خود را از دست داده بودند.

وی افزود: متأسفانه تقویم بسیاری از سایت ها به صورت کامل اجرا نشد و مشکلات دیگری که سبب شد فعالان نمایشگاهی به تدریج به مرز شکست برسند.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه های استان اصفهان با اعتقاد بر اینکه سال 1401 را می توانیم سال شکوفایی صنعت نمایشگاهی بدانیم، تأکید کرد: پس از دو سال وقفه و کم کاری و برگزار نشدن بسیاری از نمایشگاه های مهم و بین المللی و همایش های اقتصادی، امسال، سال رشد دوباره است و معتقدم پس از یک دوره رکود، شکوفایی رخ خواهد داد.

وی با بیان اینکه نمایشگاه ویترین اقتصاد است، افزود: نمایشگاه مکانی برای نشان دادن توانمندی ها و عرضه داشته ها است و همچنین استفاده و شکل دادن به ظرفیت های جدید، در نمایشگاه ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امسال سال شکوفایی صنعت نمایشگاهی است

امسال سال شکوفایی صنعت نمایشگاهی است