مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 فروردین 1401 ساعت 12:272022-04-17اقتصادي

وزارت نیرو برای اجرای پروژه های آبی برنامه مدون داشته باشد


رییس صنف کشاورزان چهارمحال و بختیاری با ابراز این عقیده که تونل گلاب حیات زاینده رود را به خطر می اندازد، گفت: اجرای تونل گلاب موجب می شود که حدود 100 هزار سکنه ساکن در شهرستاهای بن و سامان مجبور به مهاجرت اجباری شوند و 50 هزار شغل از دست برود.

- ایسنا/چهارمحال و بختیاری رییس صنف کشاورزان چهارمحال و بختیاری با ابراز این عقیده که تونل گلاب حیات زاینده رود را به خطر می اندازد، گفت: اجرای تونل گلاب موجب می شود که حدود 100 هزار سکنه ساکن در شهرستاهای بن و سامان مجبور به مهاجرت اجباری شوند و 50 هزار شغل از دست برود.

مرتضی درخشان 28 فروردین ماه در حاشیه تجمع مردم چهارمحال و بختیاری در اعتراض به اجرای پروژه های غیرقانونی انتقال آب از این استان در گفت وگو با ایسنا در خصوص آبگیری تونل گلاب، اظهار کرد: تاکنون هیچ گونه مجوز زیست محیطی برای تونل گلاب صادر نشده است، متاسفانه به علت سکوت سازمان محیط زیست کشور، این تونل بدون اخذ مجوز زیست محیطی و بدون اجازه به بهره برداری رسیده است.

رییس صنف کشاورزان چهارمحال و بختیاری افزود: تونل گلاب حیات زاینده رود را به خطر می اندازد، طبق آخرین استعلاماتی که در سال 1400 توسط سازمان محیط زیست صورت گرفته است، اجرای این پروژه کاملا رد شده است، مردم چهارمحال و بختیاری خواستار این هستند که مسئولان کلان صدای آن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزارت نیرو برای اجرای پروژه های آبی برنامه مدون داشته باشد

وزارت نیرو برای اجرای پروژه های آبی برنامه مدون داشته باشد