مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 فروردین 1401 ساعت 12:322022-04-17سياسي

رییس کل دادگستری استان تهران از مجتمع قضایی ارشاد بازدید کرد


رییس کل دادگستری استان تهران از مجتمع قضایی «ارشاد» به طور از پیش اعلام نشده بازدید کرد و به بررسی اهم مسائل و مشکلات این مجتمع قضایی پرداخت.

- رییس کل دادگستری استان تهران از مجتمع قضایی ارشاد به طور از پیش اعلام نشده بازدید کرد و به بررسی اهم مسائل و مشکلات این مجتمع قضایی پرداخت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از قوه قضاییه، علی القاصی در راستای بازدیدهای از پیش اعلام نشده، به منظور نظارت بر عملکرد قضات و آگاهی میدانی از مشکلات و چالش های موجود در فرایندهای قضایی صبح امروز به همراه جعفر داراب خانی رییس حوزه ریاست و معاون قضایی رییس کل، محمدرضا مرادی حقگو سرپرست معاونت منابع انسانی دادگستری و یحیی جعفری رییس کل دادگاه های عمومی و انقلاب تهران از مجتمع قضایی ارشاد بازدید کرد.

رییس کل دادگستری استان تهران در ابتدای این بازدید، از بخش های مختلف مجتمع قضایی ارشاد و شعب مستقر در این مجتمع بازدید کرد و ضمن ارزیابی کیفیت رسیدگی ها، از اهم مسائل و مشکلات موجود آگاهی یافت و میزان وارده و موجودی شعب را مورد بررسی قرار داد.

القاصی در جریان بازدید از یکی از شعب این مجتمع قضایی خدمت گذاری به شهروندان در عدلیه را یک توفیق الهی دانست و در عین حال میزان پرونده های معوق را مورد ارزیابی قرار داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس کل دادگستری استان تهران از مجتمع قضایی ارشاد بازدید کرد

رییس کل دادگستری استان تهران از مجتمع قضایی ارشاد بازدید کرد