مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 فروردین 1401 ساعت 12:372022-04-17بين الملل

یک بام و چند هوا؛ بازی غرب با لغات


یک رسانه عربی در گزارشی به نقل از برخی تحلیلگران سیاسی به مواضع ضد و نقیض غربی ها در تعامل با مساله فلسطین و جنگ اوکراین اشاره کرده و می نویسد که غربی ها در برخورد با مسائل مختلف بین المللی نه معیارهای دوگانه بلکه حتی چندگانه و فرهنگ لغتی مملو از واژگان .

- یک رسانه عربی در گزارشی به نقل از برخی تحلیلگران سیاسی به مواضع ضد و نقیض غربی ها در تعامل با مساله فلسطین و جنگ اوکراین اشاره کرده و می نویسد که غربی ها در برخورد با مسائل مختلف بین المللی نه معیارهای دوگانه بلکه حتی چندگانه و فرهنگ لغتی مملو از واژگان و اصطلاحات متفاوت دارند که بسته به منافع سیاسی و موضع گیری هایشان نوع این واژگان در سخنرانی هایشان فرق دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، خبرگزاری قدس پرس در گزارشی به نقل از دو تحلیلگر فلسطینی نوشت: حمله روسیه به اوکراین دوگانگی معیارهای غرب در تعامل با مقاومت مردم فلسطین در برابر اشغالگری اسراییل که هفت دهه از عمر آن می گذرد را برملا کرد.

این دو تحلیلگر در گفتگوهایی جداگانه با قدس پرس تاکید کردند که غربی ها دائما مقاومت مردم فلسطین را تروریسم توصیف کردند و برای مقابله با آن و خشکاندن منابع نظامی و مالی آن تمام امکانات خود را به کار گرفتند این درحالی است که حمایت های نامحدود مالی و تسلیحاتی و رسانه ای آن ها برای مقابله با حمله ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یک بام و چند هوا؛ بازی غرب با لغات

یک بام و چند هوا؛ بازی غرب با لغات