مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 فروردین 1401 ساعت 12:372022-04-17سياسي

51 نامزد هنرمند انقلاب اسلامی در بوشهر معرفی شدند


به مناسبت میلاد امام حسن مجتبی (ع) اسامی نامزدهای چهره هنر انقلاب اسلامی 1399 و 1400 منتشر شد.

- ایسنا/بوشهر رییس حوزه هنری بوشهر گفت: به مناسبت میلاد امام حسن مجتبی (ع) اسامی نامزدهای چهره هنر انقلاب اسلامی 1399 و 1400 منتشر شد.

امید پارسایی فر صبح امروز در نشست با هنرمندان با تبریک میلاد کریم اهل بیت علیه السلام به معرفی چهره های سال هنر انقلاب اسلامی در استان پرداخت و اظهار کرد: بر اساس شاخص های تعیین شده در رشته های گوناگون هنری، هنرمندان مورد ارزیابی قرار گرفتند و در این راستا 51 نامزد چهره هنر انقلاب در بخش های مختلف تعیین و معرفی شدند.

وی تصریح کرد: با توجه به فعالیت هنرمندان در رشته های آفرینش های ادبی، پژوهش، هنرهای تصویری، ادبیات پایداری، تجسمی، موسیقی، نمایش و پادکست و نمایش صوتی ارزیابی شده است که فهرست 51 نفر ختم شده است.

رییس حوزه هنری استان بوشهر اضافه کرد: چهره سال هنر انقلاب که هر سال در فروردین ماه از سوی حوزه هنری معرفی و تقدیر می شود پارسایی فر خاطر نشان کرد: فعالیت هنرمندان در رشته های آفرینش های ادبی، پژوهش، تصویری، پویانمایی، ادبیات پایداری، تجسمی، موسیقی و نمایش ارزیابی شده است.

وی بیان کرد: به سبب مسائل کرونا در سال 1399 امکان برگزاری رویداد هفته هنر انقلاب ایجاد نشد و لذا طبق تصمیم خرد جمعی برگزاری این رویدا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

51 نامزد هنرمند انقلاب اسلامی در بوشهر معرفی شدند

51 نامزد هنرمند انقلاب اسلامی در بوشهر معرفی شدند