مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 فروردین 1401 ساعت 12:372022-04-17حوادث

قلع و قمع شبانه درختان فضای سبز چیذر توسط ماموران شهرداری (+عکس)


طبق اعلام اهالی محل، درختان به گونه ای کنده شده که جلب توجه نکند.

- قلع و قمع شبانه درختان فضای سبز چیذر توسط ماموران شهرداری (+عکس) طبق اعلام اهالی محل، درختان به گونه ای کنده شده که جلب توجه نکند.

ماموران شهرداری منطقه یک تهران ساعت 2 بامداد امروز (یکشنبه) نسبت به قلع و قمع درختان داخل بوستان و فضای سبز چیذر (محله عسگری) اقدام کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازعصرایران ، بنا به اعلام اهالی این محل، این دومین بار طی یک دهه اخیر است که ماموران شهرداری در پی از بین بردن این فضای سبز، با هدف ساخت پارکینگ طبقاتی به جای این بوستان هستند.

در دوره شهرداری محمدباقر قالیباف نیز ماموران شهرداری در حال تخریب این فضای سبز بودند که با اجتماع اهالی محل و اعتراض آنها و متعاقبا انتشار اخبار این اعتراض در برنامه در شهر شبکه5، تخریب فضای سبز متوقف و مجددا درخت های جدیدی کاشته شد.

اما این بار ماموان شهرداری با کسب تجربه در ساعت 2 بامداد کار تخریب این فضای سبز را آغاز کرده اند و پیش بینی می شود سایر درختان ابن فضای سبز نیست در عملیاتهای شبانه دیگر از بین برده شود.

با این حال اهالی این محله آماده اند تا همچون تجربه دوره قالیباف، مانع از لطمه شهرداری تهران به فضای سبز و درختان آن شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قلع و قمع شبانه درختان فضای سبز چیذر توسط ماموران شهرداری (+عکس)

قلع و قمع شبانه درختان فضای سبز چیذر توسط ماموران شهرداری (+عکس)