مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 فروردین 1401 ساعت 12:522022-04-17دانش

وزیر علوم: پردیس فناوری در تفرش راه اندازی می شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تفرش، محمدعلی زلفی گل ظهر امروز در آیین تودیع و معارفه رییس دانشگاه تفرش اظهار کرد: دانشگاه تفرش یکی از دانشگاه های خوب کشور است که شایسته استقلال است.

وی تصریح کرد: با استقلال این دانشگاه، اعضای هیات علمی باید تلاش خود را چندین برابر کرده و در تربیت دانشجویان نخبه و در طراز انقلاب بکوشند.

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری گفت: از امروز رسالت سنگینی بر عهده اساتید و اعضای هیات علمی دانشگاه است، دانشگاه تفرش باید نماد وحدت سه شهرستان تفرش، آشتیان و فراهان باشد.

زلفی گل با بیان اینکه این سه شهر مهد دانشمندان، تاریخ نگاران، سیاستمداران، علما و فیلسوفان بزرگی است، ادامه داد: شهرهای تفرش، آشتیان و فراهان نه در زمینه صنعتی و نه درزمینه کشاورزی حرفی برای گفتن دارند، اما آنچه موجب درخشش نام این شهرها شده، سرمایه های نمادینی است که از این مناطق برخواسته و مایه افتخار ایران شده اند.

وی با بیان اینکه دانشگاه تفرش باید حلقه اتصال بین تاریخ گذشته و تاریخ آینده این منطقه باشد،  اظهار کرد: پردیس فناوری در کنار دانشگاه تفرش راه اندازی خواهد شد و ما در وزارتخانه آمادگی داریم مجوزهای لازم را در سریع تر زمان ممکن صادر کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزیر علوم: پردیس فناوری در تفرش راه اندازی می شود

وزیر علوم: پردیس فناوری در تفرش راه اندازی می شود