مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 فروردین 1401 ساعت 13:122022-04-17سياسي

برگزاری جشن ازدواج آسان 32 زوج سیرجانی به مناسبت میلاد امام حسن مجتبی(ع)


با برپایی جشن ازدواج آسان، 32 زوج جوان سیرجانی در قالب ازدواج فاطمی به میمنت میلاد حضرت امام حسن مجتبی(ع) راهی خانه بخت شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سیرجان، حجت الاسلام سیدمحمود حسینی امام جمعه سیرجان امروز در مراسم جشن ازدواج فاطمی اظهار کرد: ازدواج آسان علاوه بر تامین سلامت و نشاط جامعه از بروز آسیب های اجتماعی پیشگیری می کند و ازدواج رحمت الهی است که باید همه برای ازدواج جوانان کمک کنند واین مهم به فرهنگ تبدیل شود.

وی افزود: جوانان این شهرستان نسبت به برگزاری ازدواج آسان اهتمام جدی داشته باشند واگر دلمان با خدا باشد زندگی در صفا و صمیمیت تداوم خواهد داشت.

حسینی تصریح کرد: تسهیل در ازدواج جوانان و قناعت زوجین در ابتدای زندگی سبب تشکیل هرچه سریع تر زندگی و دوام و پایداری ازدواج خواهد شد و ازمجموعه عواملی که در برگزاری آیین ازدواج آسان 32 زوج مشارکت مادی و معنوی داشتند قدردانی می شود.

علی دستوری فرمانده ناحیه مقاومت سپاه سیرجان در این مراسم با اشاره به ترویج فرهنگ ازدواج آسان گفت: ترویج ازدواج آسان یکی از برنامه های فرهنگی شهرستان است و امروز 32 زوج جوان با کمترین تشریفات و هزینه زندگی مشترک خود را آغاز کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری جشن ازدواج آسان 32 زوج سیرجانی به مناسبت میلاد امام حسن مجتبی(ع)

برگزاری جشن ازدواج آسان 32 زوج سیرجانی به مناسبت میلاد امام حسن مجتبی(ع)