مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 فروردین 1401 ساعت 13:222022-04-17حوادث

منطقه زلزله خیز مه ولات انبار امدادی استاندارد هلال احمر ندارد


رییس جمعیت هلال احمر شهرستان مه ولات گفت: به رغم زلزله خیز بودن شهرستان مه ولات اما هنوز از داشتن یک انبار استاندارد امدادی هلال احمر محروم هستیم.

- محمد امانی در گفت وگو با ایسنا با اشاره به وضعیت زلزله خیزی شهرستان مه ولات افزود: وجود بخش قابل توجهی از گسل درونه، یکی از گسل های بزرگ کشور در مه ولات(منطقه شادمهر) موجب شده تا این شهرستان مستعد زلزله خیزی باشد.

وی عنوان کرد: در سال 1302 زلزله مخربی با قدرت 8.

5 ریشتر در تربت حیدریه(مه ولات کنونی) رخ داد و خسارت های بسیار شدیدی را برجای گذاشت، این نشان می دهد که مه ولات تا چه میزان مستعد زلزله خیزی است.

رییس جمعیت هلال احمر شهرستان مه ولات ادامه داد: منطقه شادمهر در نزدیکی گسل درونه به دلیل بافت قدیمی و فرسوده و سازه هایی با خشت و گل، در صورت بروز حادثه، خسارت های جبران ناپذیری را در پی خواهد داشت و این منطقه در زمان حوادث جزء مناطق پرچالش شهرستان خواهد بود.

وی با اشاره به عدم راه اندازی سوله مدیریت بحران در شهرستان، ایجاد انبار امدادی استاندارد هلال احمر را در شهرستان ضروری دانست و گفت: هرچند در شهرستان مه ولات و با این جمعیت مکانی با فضای بسیار کوچک برای دپو و نگهداری برخی اقلام مانند چادر، پتو و .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

منطقه زلزله خیز مه ولات انبار امدادی استاندارد هلال احمر ندارد

منطقه زلزله خیز مه ولات انبار امدادی استاندارد هلال احمر ندارد