مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 فروردین 1401 ساعت 13:272022-04-17فرهنگي

اعلام موجودیت انجمن صنفی تئاتر کودک و نوجوان و آغاز «شکلات فرنگی»


مراسم رونمایی کتاب توکا و سایت انجمن صنفی سراسری تئاتر کودک و نوجوان ایران همراه با یادبود هنرمندان درگذشته و آغاز به کار نمایش «شکلات فرنگی» با حضور علی فروتن از رویدادهای مهم تئاتر کودک و نوجوان در روزهای اخیر است.

- اعلام موجودیت انجمن صنفی تئاتر کودک و نوجوان و آغاز شکلات فرنگی مراسم رونمایی کتاب توکا و سایت انجمن صنفی سراسری تئاتر کودک و نوجوان ایران همراه با یادبود هنرمندان درگذشته و آغاز به کار نمایش شکلات فرنگی با حضور علی فروتن از رویدادهای مهم تئاتر کودک و نوجوان در روزهای اخیر است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی انجمن تئاتر کودک و نوجوان، در مراسمی که شامگاه شنبه 27 فروردین برپا شد، ضمن یادبود هنرمندان درگذشته ی دو سال اخیر و مهرنوش شریعتی که اولین روز سال درگذشت ، جلد سوم کتاب توکا با موضوع تئاتر نوجوان و سایت انجمن صنفی سراسری تئاتر کودک و نوجوان ایران رونمایی شد .

در این مراسم بیانیه ی انجمن صنفی سراسری تئاتر کودک و نوجوان ایران خوانده شد.

در این بیانیه آمده است: زمان گذشت زمان گذشت و از تاریخ 17 دی ماه سال 1384 تا 18 تیرماه 1400 آدم ها آمدند و رفتند مسئول و هنرمند ، تلاش ها و پیگیری ها کردند و نشد اعضا و انجمن ها ، انگار هنرمند هیچ محلی از اعراب نداشت آن هم از نوع تئاتری .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعلام موجودیت انجمن صنفی تئاتر کودک و نوجوان و آغاز «شکلات فرنگی»

اعلام موجودیت انجمن صنفی تئاتر کودک و نوجوان و آغاز «شکلات فرنگی»