مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 فروردین 1401 ساعت 13:322022-04-17سياسي

آغاز بتن ریزی راستگرد پروژه شهید صیدی اراک


سرپرست کارگاه پروژه های قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا(ص) در اراک از آغاز بتن ریزی راستگرد پروژه شهید صیدی خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اراک محسن کاری ظهر امروز در حاشیه بازدید از پروژه شهید صیدی اراک گفت: با پیگیری ها مستمر و تلاش های شبانه روزی جهادگران قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا(ص) و موسسه شهید رجایی در اراک عملیات بتن ریزی پارت اول راستگرد پروژه شهید صیدی اراک آغاز شد.

وی افزود: تلاش می شود با اقدامات بی وقفه و پیوسته و جهاد گونه عوامل کارگاه، روند تکمیل پروژه با سرعت و شتاب بیشتری ادامه داشته باشد که لازمه آن همکاری تمامی دستگاه های مربوطه خواهد بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس تقاطع شهید صیدی که به عنوان یکی از مهم ترین تقاطع های اراک مطرح است، از پل محیط زیست آغاز و پس از گذر از جاده فراهان به آرامستان اراک ختم می شود.

این تقاطع غیرهمسطح که در مساحتی به وسعت 18 هکتار و به طول 2820 متر در کریدور اصلی جنوب به شمال شهر اراک بر روی کمربندی شمالی احداث شده است این پروژه از 3 دستگاه پل، 52 پایه، 5 عدد کوله و 5 عدد رمپ تشکیل شده است، سیستم سازه این پل عرشه فولادی و بتنی است که سرعت اجرا، دوام بالا، صرفه اقتصادی، ایمنی بیشتر و نصب آسان تر تأسیسات از مزایای این سیستم است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز بتن ریزی راستگرد پروژه شهید صیدی اراک

آغاز بتن ریزی راستگرد پروژه شهید صیدی اراک