مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 فروردین 1401 ساعت 13:372022-04-17سياسي

توزیع 600 بسته معیشتی به مناسبت میلاد امام حسن(ع) در کرمانشاه


مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کرمانشاه از توزیع 600 بسته معیشتی به مناسبت میلاد امام حسن(ع) در کرمانشاه خبر داد.

- کرمانشاه- مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کرمانشاه از توزیع 600 بسته معیشتی به مناسبت میلاد امام حسن(ع) در کرمانشاه خبر داد.

پیمان ترکمانه در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به برپایی گسترده تر سفره های اطعام در هفته اکرام و اطعام نیازمندان همزمان با ولادت امام حسن مجتبی (ع)، اظهار کرد: به همین مناسبت و در شب میلاد کریم اهل بیت (ع) 600 بسته معیشتی برای خانوارهای نیازمند با مشارکت خیرین مرکز نیکوکاری الزهرا (س) شهر کرمانشاه تأمین شد.

وی افزود: این بسته ها در امتداد تهیه 25 هزار بسته معیشتی در پویش به عشق علی (ع) در ماه مبارک رمضان امسال برای خانوارهای نیازمند تأمین شده است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کرمانشاه تصریح کرد: مقرر شده در ماه مبارک رمضان امسال 110 هزار پرس غذای گرم برای خانوارهای نیازمند در استان طبخ شود و در شب میلاد امام حسن مجتبی (ع) 100 نفر از فرزندان ایتام به همراه خانواده مهمان ضیافت افطار و اطعام خیرین مرکز نیکوکاری الزهرا (س) شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع 600 بسته معیشتی به مناسبت میلاد امام حسن(ع) در کرمانشاه

توزیع 600 بسته معیشتی به مناسبت میلاد امام حسن(ع) در کرمانشاه