مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 فروردین 1401 ساعت 13:372022-04-17سياسي

نقش تعیین کننده دانشجویان در تحقق گام دوم انقلاب


رییس سازمان بسیج دانشجویی کشور گفت: دانشجویان بسیجی رسالت سنگین و تعیین کننده ای جهت تحقق اهداف انقلاب اسلامی در گام دوم برعهده دارند.

- مراسم تودیع و معرفه مسؤول جدید ناحیه بسیج دانشجویی استان اردبیل با حضور رییس سازمان بسیج دانشجویی کشور، مسؤولین علمی استان اردبیل، اساتید و دانشجویان در سالن بصیرت دانشگاه محقق اردبیلی برگزار شد.

محمدحسین کفعمی، رییس سازمان بسیج دانشجویی کشور در این مراسم به تبیین بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی پرداخت و اظهار کرد: دانشجویان بسیجی رسالت سنگین و تعیین کننده ای جهت تحقق اهداف انقلاب اسلامی در گام دوم برعهده دارند.

وی با بیان این که جوانان موتور محرکه و پیشران کشور هستند، افزود: وظیفه سرعت بخشیدن به تحولات کشور و حرکت به سمت پیشرفت و تعالی روزافزون بر عهده قشر دانشجو بوده و در واقع دانشجو جریان ساز این حرکت عظیم است.

رییس سازمان بسیج دانشجویی کشور در ادامه سخنان خود به 9 راهکار رهبر معظم انقلاب اسلامی در خصوص نقش آفرینی جوانان اشاره کرد و ادامه داد: بسیج دانشجویی در محیط های علمی و دانشگاهی باید نقش تعیین کننده ایفا کند تا با روحیه انقلابی و کار جهادی در جامعه نیز امیدآفرینی کند.

کفعمی به حل مسائل کشور به دست دانشجویان نیز اشاره کرد و گفت: طرح مسئله محوری بسیج دانشجویی در راستای ورود ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نقش تعیین کننده دانشجویان در تحقق گام دوم انقلاب

نقش تعیین کننده دانشجویان در تحقق گام دوم انقلاب