مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 فروردین 1401 ساعت 13:422022-04-17فرهنگي

فراخوان حضور در غرفه ایران ویژه نمایشگاه بین المللی کتاب فرانکفورت


فراخوان حضور در غرفه ایران ویژه شرکت در هفتاد و چهارمین نمایشگاه بین المللی کتاب فرانکفورت که از 27 مهرماه تا اول آبان سال جاری برگزار می شود، - منتشر شد.

تشکل های صنفی نشر، نهادها، مؤسسات فرهنگی و آژانس های ادبی سراسر کشور می توانند تا 5 اردیبهشت ماه با مراجعه به سامانه خانه کتاب و ادبیات ایران به آدرس ketab.

ir برای مشارکت و معرفی آثار برتر ایرانی در هفتاد و چهارمین نمایشگاه بین المللی کتاب فرانکفورت 2022 ثبت نام کنند.

خانه کتاب و ادبیات ایران در نظر دارد با برپایی غرفه ملی جمهوری اسلامی ایران در هفتاد و چهارمین نمایشگاه بین المللی کتاب فرانکفورت با هدف گسترش و توسعه نشر جمهوری اسلامی ایران در عرصه بین الملل شرکت کند.

اختصاص فضای مستقل در غرفه جمهوری اسلامی ایران همراه با امکانات غرفه، ارسال رایگان کتاب های منتخب متقاضیان به نمایشگاه تا سقف معین، امکان استفاده از مترجمان مستقر در غرفه ایران با هماهنگی قبلی، اختصاص یک فقره کارت ورودی نمایشگاه به هر غرفه دار با امکان تردد رایگان مختص ایام نمایشگاه در شبکه حمل و نقل شهر فرانکفورت (به دلیل محدودیت در تعداد کارت ها، اولویت با افرادی است که زودتر ثبت نام کنند) و در اختیار قرار دادن فضای برگزاری نشست ها و برنامه های جانبی با هماهنگی قبلی (در صورت تایید و تصویب برنامه) از جمله  ام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فراخوان حضور در غرفه ایران ویژه نمایشگاه بین المللی کتاب فرانکفورت

فراخوان حضور در غرفه ایران ویژه نمایشگاه بین المللی کتاب فرانکفورت