مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 فروردین 1401 ساعت 14:022022-04-17دانش

بازیافتی ها به تابلو های فاخر تبدیل شدند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو به نقل از معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری؛ بازآفرینی و بازطراحی و اساس بازیافت دورریز های خانگی و صنعتی، - یک شرکت خلاق و نوآور با بازآفرینی دورریز های قابل بازیافت، زمینه اشتغال مستقیم 50 نفر را فراهم کرده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو به نقل از معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری؛ بازآفرینی و بازطراحی و اساس بازیافت دورریز های خانگی و صنعتی، امری متداول در عصر جدید محسوب می شود، اما یک شرکت خلاق و نوآوری طی یک ابتکار هوشمندانه، سال هاست که این دورریز ها را به تابلو های فاخر تبدیل می کند و برای این تابلو ها نیز مشتریان داخلی و خارجی پیدا کرده است.

استفاده از هر شی بازیافتیشرکت تعاونی هنرمندان کارآفرین گلبهار در حوزه هنر های تجسمی، صنایع دستی، آموزش، تولید و آموزش رایگان به شرط اشتغال، برای متقاضیان و علی الخصوص زنان بی بضاعت فعالیت دارد.

آن گونه که گلبهار حیاتی مدیرعامل این شرکت عنوان می کند آن ها با استفاده از دورریز های خیاط خانه ها، دورریز های چرم، بروشور های تبلیغاتی و هر چیز دورریختنی که از قابلیت بازیافت برخوردار باشد، استفاده می کنند و آن را به یک اثر فاخر تابلو تبدیل می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازیافتی ها به تابلو های فاخر تبدیل شدند

بازیافتی ها به تابلو های فاخر تبدیل شدند