مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 فروردین 1401 ساعت 14:122022-04-17بين الملل

با وجود درگیری ها، وزیر اقلیت های هند افزایش تنش ها را رد کرد


وزیر امور اقلیت های هند در مصاحبه ای که امروز (یکشنبه) در بحبوحه آشوب های مذهبی در بخش های مختلف این کشور منتشر شد، گفت: هندی ها آزادی عمل، - وزیر امور اقلیت های هند در مصاحبه ای که امروز (یکشنبه) در بحبوحه آشوب های مذهبی در بخش های مختلف این کشور منتشر شد، گفت: هندی ها آزادی عمل، ایمان و باور خود را دارند و عدم تحمل رو به رشد بین جوامع مذهبی هند وجود ندارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری رویترز، این اظهارنظر در حالی مطرح شد که درگیری ها در جریان مراسم هندوها در روز شنبه در دهلی نو، پایتخت باعث زخمی شدن چنین نفر از جمله شش پلیس شد آن هم درست چند روز پس از آنکه درگیری های مشابه در سه ایالت دیگر این کشور روی داد.

مختار عباس نقوی ، وزیر امور اقلیت های هند که عضوی از حزب ناسیونالیست نارندرا مودی، نخست وزیر این کشور است، گفت: عناصر حاشیه ای که قادر به درک صلح و رفاه در کشور نیستند، سعی می کنند فرهنگ و تعهد فراگیر هند را بدنام کنند.

در هفته های اخیر، درگیری های کوچکی بین اکثریت هندو و جامعه اقلیت مسلمان در جریان راهپیمایی های مذهبی رخ داده است.

در برخی از نقاط کشور برخی از دانشجویان دانشگاه در دهلی نو، در محوطه دانشگاه بر سر سرو غذای غیر گیاهی در خوابگاه در طول هفته ویژه هندوها دعوا کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

با وجود درگیری ها، وزیر اقلیت های هند افزایش تنش ها را رد کرد

با وجود درگیری ها، وزیر اقلیت های هند افزایش تنش ها را رد کرد