مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 فروردین 1401 ساعت 14:172022-04-17اقتصادي

جهاددانشگاهی در اولویت تامین تجهیزات صنعت نفت


وزیر نفت با تاکید بر اینکه کسی حق خرید خارجی در حوزه نفت را ندارد، گفت: جهاددانشگاهی در اولویت تامین تجهیزات صنعت نفت است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از جهاددانشگاهی، نشست مشترک جواد اوجی وزیر نفت و دکتر حمیدرضا طیبی رییس جهاددانشگاهی باهدف بررسی آخرین وضعیت قراردادهای طرفین و بهره گیری از ظرفیت های جهاددانشگاهی در پروژه های دانش بنیان صنعت نفت در دفتر وزیر نفت برگزار شد.

جهاددانشگاهی در اولویت تامین تجهیزات صنعت نفت جواد اوجی وزیر نفت در این نشست گفت: با توجه به ظرفیت های این نهاد باید از آنها استفاده کرد و کسی حق خرید خارجی و تجهیزاتی که در داخل توان تامین آن است را ندارد و جهاددانشگاهی در اولویت تامین تجهیزات داخلی است.

اوجی با اشاره به شعار سال و بیان اینکه هم ما و هم شما باید در تحقق شعار سال بکوشیم گفت: همه مدیران وزارت نفت اعتقاد به بحث خودکفایی و ساخت داخل دارند و با توجه به ظرفیتی که جهاددانشگاهی دارد و قراردادهای خوبی که با این وزارتخانه منعقد کرده است، آماده حمایت و توسعه همکاری ها با این نهاد هستیم.

وی ادامه داد: باوجود آشنایی کامل جهاددانشگاهی با مباحث دانش بنیان در حوزه نفت و گاز، ما پای کار هستیم و آماده ایم هرجایی که این نهاد احساس می کند می تواند نیازهای صنعت نفت را به ویژه در زمینه هایی که واردات ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جهاددانشگاهی در اولویت تامین تجهیزات صنعت نفت

جهاددانشگاهی در اولویت تامین تجهیزات صنعت نفت