موضوعات داغ: - حقوق بازنشستگان - تامين اجتماعي - همسان سازي حقوق - همسان سازي حقوق بازنشستگان - بازنشستگان تامين اجتماعي - باشگاه استقلال - متناسب سازي - سازمان تامين اجتماعي - وزير دفاع اسراييل - برنامه و بودجه - فرمانده انتظامي ملاير - دبير جشنواره فيلم فجر - رييس كميسيون آموزش مجلس - هزينه درمان - ليگ برتر بانوان كشور - يگان حفاظت محيط زيست فارس - كنگره - جان چمپيون - علي آقا محمدي - لباس آرژانتين - حقوق و مزايا - رديابي گوشي هاي سرقتي - لوله گستر اسفراين

مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 فروردین 1401 ساعت 14:222022-04-17اقتصادي

شکر 16 هزار تومانی از فردا در بازار


دولت در طرح رمضان 700 تن شکر را عرضه کرده که در بسته بندی های یک کیلویی آماده توزیع در فروشگاه ها است و با قیمت برای مصرف کننده 16 هزار و 350 تومان مصوب شد.

- دبیرکل اتحادیه بنکداران مواد غذایی گفت: از فردا شکر در بسته های یک کیلویی در اختیار توزیع کنندگان قرار می گیرد تا با قیمت 16350 تومان به فروش برسد.

قاسمعلی حسنی روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا با اشاره به افزایش سه مرحله قیمت شکر در سال گذشته، اظهار داشت: در حال حاضر این کالا با قیمت 20 هزار تومان در بازار به فروش می رسد.

وی افزود: دولت در طرح رمضان 700 تن شکر را عرضه کرده که در بسته بندی های یک کیلویی آماده توزیع در فروشگاه ها است و با قیمت برای مصرف کننده 16 هزار و 350 تومان مصوب شد.

حسنی با بیان اینکه شکر در نرخ های مختلف در بازار موجود است، خاطرنشان کرد: عرضه این محصول در فروشگاه های زنجیره ای با قیمت 16 هزار تومان است اما با توجه به 9 درصد ارزش افزوده مربوط به کالاها و تنوع قیمت کارخانه در بازار امروز 20 هزار تومان به فروش می رسد.

وی درخصوص برنج نیز گفت: نرخ مصوب دولتی برای این کالا 65 هزار تومان است اما در بازار با قیمت های متفاوتی عرضه می شود زیرا کشاورز بعد از یک سال تلاش و هزینه های مربوطه از جمله کارگر، تورم، کود و آبیاری محصول درجه یک خود را با نرخ پایین به فروش نمی رساند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شکر 16 هزار تومانی از فردا در بازار

شکر 16 هزار تومانی از فردا در بازار