مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 فروردین 1401 ساعت 14:222022-04-17سياسي

برگزاری جشن ازدواج آسان 32 زوج سیرجانی به مناسبت میلاد امام حسن(ع)


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سیرجان، حجت الاسلام سیدمحمود حسینی امام جمعه سیرجان امروز در مراسم جشن ازدواج فاطمی اظهار کرد: ازدواج آسان علاوه بر تامین سلامت و نشاط جامعه از بروز آسیب های اجتماعی پیشگیری می کند و ازدواج رحمت الهی است که باید همه برای ازدواج جوانان کمک کنند واین مهم به فرهنگ تبدیل شود.

وی افزود: جوانان این شهرستان نسبت به برگزاری ازدواج آسان اهتمام جدی داشته باشند واگر دلمان با خدا باشد زندگی در صفا و صمیمیت تداوم خواهد داشت.

امام جمعه سیرجان تصریح کرد: تسهیل در ازدواج جوانان و قناعت زوجین در ابتدای زندگی سبب تشکیل هرچه سریع تر زندگی و دوام و پایداری ازدواج خواهد شد و ازمجموعه عواملی که در برگزاری آیین ازدواج آسان 32 زوج مشارکت مادی و معنوی داشتند قدردانی می شود.

علی دستوری فرمانده ناحیه مقاومت سپاه سیرجان در این مراسم با اشاره به ترویج فرهنگ ازدواج آسان گفت: ترویج ازدواج آسان یکی از برنامه های فرهنگی شهرستان است و امروز 32 زوج جوان با کمترین تشریفات و هزینه زندگی مشترک خود را آغاز کردند.

وی عنوان کرد: در سال گذشته هم 40 زوج جوان با مراسمی ساده و آسان زندگی مشترک خود را آغاز کردند و ضرورت دارد که خیران و اقشار مختلف باید برای برپایی ازدواج های آسان کمک کنند تا بتوان الگوی ساده زندگی را برای زوج های جوان نهادی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری جشن ازدواج آسان 32 زوج سیرجانی به مناسبت میلاد امام حسن(ع)

برگزاری جشن ازدواج آسان 32 زوج سیرجانی به مناسبت میلاد امام حسن(ع)