مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 فروردین 1401 ساعت 14:272022-04-17سياسي

امام حسن(ع) معیارهای زیادی از زندگی نیکو را به ما آموخت


یک استاد حوزه و دانشگاه درباره فضائل زندگی امام حسن(ع) گفت: امام حسن(ع) سرچشمه نیکی و نیکویی است و در تمام طول عمر خود الگوهای عملی در همین راستا به یادگار گذاشت و وظیفه ما این است که این معیارها و استانداردها را جست وجو و در زندگی خود پیاده کنیم.

- یک استاد حوزه و دانشگاه درباره فضائل زندگی امام حسن(ع) گفت: امام حسن(ع) سرچشمه نیکی و نیکویی است و در تمام طول عمر خود الگوهای عملی در همین راستا به یادگار گذاشت و وظیفه ما این است که این معیارها و استانداردها را جست وجو و در زندگی خود پیاده کنیم.

حجت الاسلام محمد پیکری استاد حوزه و دانشگاه در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: سالروز ولادت کریم اهل بیت(ع) الهام بخش خیزش نیکی ها در زندگی شیعیان است.

این ولادت که در سال سوم هجرت و نیمه ماه رمضان رقم خورد زمانی بود که رسول اکرم(ص) در سفر بودند و زمانی که بازگشتند موضوع نامگذاری امام حسن(ع) مطرح شد.

امام علی(ع) به پیامبر(ص) فرمودند که ما از شما در نامگذاری سبقت نمی گیریم و رسول اکرم(ص) هم فرمودند من هم از خداوند در نامگذاری سبقت نمی گیرم و در همین حال جبراییل نازل شد و نامی از ملکوت اعلی هدیه آورد که معادل عربی آن حسن بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امام حسن(ع) معیارهای زیادی از زندگی نیکو را به ما آموخت

امام حسن(ع) معیارهای زیادی از زندگی نیکو را به ما آموخت